Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tuszynie

„Wymagajcie od siebie, choćby inni od Was nie wymagali”

Jan Paweł II

Kreatywność i nauka - każdy uczeń tego szuka

Lot przebiegł spokojnie, podziwialiśmy widoki i robiliśmy zdjęcia.>Po 35 minutach byliśmy już w Warszawie na lotnisku Chopina. Następnie autobusem  udaliśmy się na Stare  Miasto i rozpoczęliśmy zwiedzanie. Najpierw oglądaliśmy Kolumnę Zygmunta III Wazy (w oddali widać było   Stadion Narodowy), później pomaszerowaliśmy  pod Zamek Królewski. Podziwialiśmy piękno budynku, który został zbudowany w stylu barokowo-klasycystycznym.

Następnie udaliśmy się na Rynek Starego Miasta, gdzie pośrodku placu znajduje się pomnik Warszawskiej Syrenki. Tutaj kupiliśmy pamiątki. Niebawem znaleźliśmy się przy Barbakanie, gdzie zobaczyliśmy pomnik Małego Powstańca. Poszliśmy też pod Pałac Prezydencki, a następnie na Plac Piłsudskiego, aby zobaczyć Grób Nieznanego Żołnierza. Oczywiście przejechaliśmy się też metrem.>W końcu dotarliśmy do Pałacu Kultury i Nauki, wjechaliśmy windą na 30 piętro na taras widokowy, skąd podziwialiśmy panoramę Warszawy. Trochę zmęczeni i głodni udaliśmy się do centrum handlowego  „Złote Tarasy” na posiłek. Mieliśmy też godzinkę czasu wolnego na drobne zakupy. Około 1600 udaliśmy się na lotnisko i wróciliśmy do Wrocławia, gdzie już  z utęsknieniem czekali na nas rodzice. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc, zrobiliśmy mnóstwo zdjęć, przywieźliśmy ze stolicy niezapomniane wrażenia.